Jennifer in the USA

The beginning!

Hallo allemaal,

Een tijdje terug, om precies te zijn 20 november, ben ik naar een Informatiebijeenkomst van TravelActive geweest in Zwolle. Ik was al een jaar aan het uitzoeken wat ik wou gaan doen, en bij welke organisatie. Was daarom vorig jaar al naar een buitenland beurs geweest. Toen was ik er heel duidelijk overeensdat ik eigenlijk helemaal geen High School wou doen. Dus ben ik gaan kijken naar taalcursussen. Hier kwam ik achter dat dit programma niet zo gevarieerd is als die van de High School. Uiteindelijk toch maar voor de High School gegaan. Maarja, met welke organisatie ga je dan? Uiteindelijk heb ik gekozen voor TrravelActive, dit omdat de site en de brochure mij heel erg aanspraken.

Maar nu weer terug waar ik begonnen ben (hahaha als ik elke keer zo afdwaal krijgen wel een beetje lange verhalen

Wink
) 20 November ben ik dus naar de informatiebijeenkomst geweest in Zwolle. Ik was al van plan om me die dag in te schrijven, maar mijn ouders wouden dat ik daar nog even mij zou wachten. Maar ik heb ze kunnen overtuigen! Ik heb me dus gelijk die avond ingeschreven!

De volgende dag kreeg ik gelijk een mailtje van Travel Active met een heel groot aanmeldingspakket. Ik met brieven schrijven, een doktersverklaring, papieren van school enz enz. Ik ben al een heel eind op weg. 17 januari heb ik mijn intervieuw en 20 januari moet ik naar de dokter, ik hoop dus dat ik dan mijn pakket versturen kan.

Liefs,

Jennifer

Reacties

Reacties

Kuni van Ruler

Super goed idee van je!
Het is geweldig om een jaar naar de USA
Te gaan
Heel veel succes en plezier met alle voorbereidingen

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active