Jennifer in the USA

The last few hours...

Hallo allemaal,

Bijna is het zover, waar ik meer als drie maanden na toe heb geleefd. Morgen verlaat ik het koude en regenachtige Nederland om het te verruilen voor het warme California. Alles geregeld, Visum is klaar, koffers gepakt, na 100000x opnieuw en steeds weer meer dingen weglaten, maaaarrrr.... uiteindelijk is het allemaal gelukt en zijn mijn koffers gepakt!

Morgen om 4 uur in de auto om, om 06:15 op schiphol te kunnen zijn, hier vlieg ik eerst door naar NYC. Ik heb er onwijs veel zin in! Zaterdag vlieg ik dan eerst door naar mijn begeleider, omdat mijn gastgezin nog op vakantie is. Zaterdag avond ga ik gelijk naar mijn eerste Baseball wedstrijd in San Diego en zondags naar het strand. Dinsdags wordt ik dan door mijn gastgezin opgehaalt! Maar aan het idee dat ik het hele jaar een lente klimaat heb kan ik wel wennen hoor ;)

Dit is dan de laatste keer dat ik vanuit Nederland iets schrijf.

Liefs,

Jennifer

p.s. Je mag je natuurlijk altijd inschrijven om een mailtje te krijgen, bij een nieuw verhaal

Wink

The world is a book and those who do not travel read only one page