Jennifer in the USA

Spirit week and Homecoming Date

Hallo allemaal!

Ten eerste, ik heb het hier echt ontzettend naar mijn zin. Ik leer steeds meer mensen kennen en elke dag op school wordt leuker! Enn…. het is me gelukt een tweede update binnen een maand te geven :)

Ook heb ik mijn eerste Amerikaanse schoolspirit meegemaakt. Dit begon met een peprally, jullie zullen vast wel denken, wat is een peprally? Maar dat ga ik jullie nu uitleggen. De peprally van onze school was aan het begin van het Football seizoen, iedereen moest tijdens het begin van het eerste lesuur naar de gymzaal, en je gelooft het of niet er passen echt 3000 mensen in onze gym! (ja ik zit op zo’n grote school) De band speelt muziek, alle dansers en cheerleaders dansen en je moet zo veel mogelijk geluid maken. Dit alles is om het Football team aan te moedigen voor het komende seizoen. Heel apart om mee te maken, maar het is een geweldige ervaring!

Wat ook super Amerikaans is, is the Club Rush, dit was tijdens lunch en alle clubs hadden een plekje op het schoolplein, hier kon je kijken wat voor clubs ze allemaal hebben en wat ze doen. Ik heb me toen ingeschreven voor de Dramaclub and the Fashionclub. Super benieuwd hoe dat zal zijn!

Afgelopen week hadden we spiritweek, dit betekend elke dag verkleed naar school :) Elke dag had een ander thema:

  • Maandag (Litlle kid) Hier moest je dus verkleed als een klein kindje, dat is nog best wel lastig als je het grootste gedeelte van je kleren nog thuis hebt liggen hahahah, dus deze dag was ik niet verkleed.
  • Dinsdag (PJ day) PJ dat betekend comfy kleren! En natuurlijk deed iedereen hieraan mee, we begonnen de dag met een ontbijt op het Football Field super gezellig!
  • Woensdag (Superhero day) Lekker verkleed als een superhero, ik mocht de superhero cap van mijn nichtje lenen, super origineel niemand had dat ;)
  • Donderdag (When I grow up) Dit was best lastig, want voor mij is dat gewoon een normaal dagelijks outfit, dus niemand kon het zien hahaha.
  • Vrijdag (Senior citizen) Dit was super lastig, verkleden als een oud persoon, ik heb dus deze laatste keer niet meegedaan.

De foto’s komen er ook wel op te staan!

Dan was er nog iets heel typisch Amerikaans het vragen van de boys aan de girls voor HomeComing. Al zo ongeveer 2 weken lopen er meisjes rond met posters en flowers. Deze week was het voor mij ook zover haha. Woensdag was ik aan het wachten op mijn eerste les, de jongen had bandpractice in hetzelfde lokaal, komt hij als eerste het lokaal uitgelopen recht op mij af en vraagt of ik met hem naar HomeComing wil. Wat was ik surprised, de mensen die mij kennen weten dat ik niet snel rood wordt, maar ik werd *poef* in 1x rood. Maar natuurlijk zei ik ja! Even een foto maken en door naar de les. Homecoming is 10 oktober, maar daar zal ik nog wel een verslag van schrijven ;)

Op school gaat verder alles goed, ik ben wel van 2 klassen gewissleld, ik heb AP Statistics vervangen voor Discrete Math (veeel makkelijker!) en Dance 1 vervangen voor Dance 2, hier leer je veel meer techniek en ik wordt zelfs lenig hahah. Choir is ook echt super leuk, we zingen zelfs Spaanse liedjes (60% van de school heeft spaans als 2e taal) en het liedje van de Polar Express wat hou ik van dat nummer!

Ook buiten school om doe ik leuke dingen. Ik ben naar een Waterpark geweest, en afgelopen zaterdag was ik in Seaworld. Wat is dat groot! Leuke attracties waar je lekker nat van wordt, leuke shows, en een heleboel dieren om te zien! Wezen shoppen met mijn hostsister, pedicure met de hele family en dit weekend hebben we weer een feestje, er zal dan een taco man komen die “volgens mijn Hostdad” super lekkere taco’s maakt. hahahah.

Ik hoop dat ik niks vergeten heb, best lastig om alles te onthouden wat je doet, haha.

Liefs, Jennifer

P.S. Je mag je natuurlijk altijd inschrijven om een mailtje te krijgen, bij een nieuw verhaal. Je kunt dit aan de rechterkant invullen.

P.P.S. Het is altijd leuk om pakketjes te krijgen :p

The world is a book and those who do not travel read only one page.

Reacties

Reacties

papa

Leuk om je verhaal te lezen, en om te horen dat je het geweldig naar de zin hebt , je doet het goed, we zijn supper trots op je jennifer.

Jannie Dunning

Wat heerlijk om je verhalen te lezen! En wat fijn dat je het zo naar je zin hebt! Geniet er van, enne.... blijf ons op de hoogte houden! love you!

opa en oma

super mooie fotos en een mooi verhaal we blijven je volgen. We zijn super blij dat je het naar de zin hebt daar in het verre Amerika. Liefs Opa en Oma

opa en oma

Mooie video het lijkt wel een beetje op dolfinarium. Groetjes opa en oma

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active