Jennifer in the USA

Een stapje dichterbij

Hallo allemaal,

Zoals de meesten wel weten heb ik mij in november aangemeld voor een jaar High School in Amerika. De mensen in mijn omgeving zullen dit ook zeker wel gemerkt hebben (hahahah).

17 januari ben ik naar de interviewbijeenkomst geweest in Arhnem. Hier moest ik eerst een Engelse luister- en leestoets maken. Deze toetsen stelden niks voor, ze waren makkelijk te doen (zelf ik met mijn slechte engels kon het

Tongue Out
) Na de toets was het interview, van te voren natuurlijk heel zenuwachtig, maar het viel heel erg mee. Je was gewoon lekker aan het kletsen over van alles en nog wat. Na 17 januari snel mijn pakket compleet gemaakt en deze uiteindelijk eind januari ingeleverd, het wachten kon beginnen. Heb namelijk gehoord dat het nog wel eens een tijdje kan duren voordat het nagekeken wordt.

Maarr..... op 6 maart kreeg ik een E-mailtje van Travel Active:

Bij deze willen we je graag vertellen dat check 1 is voltooid. Jouw pakket gaat nu door naar check 2. Zodra deze klaar is gaat jouw pakket naar Amerika, je krijgt hier dan bericht over.

Jullie voelen vast de bui al hangen...

Vandaag kreeg ik dus het mailtje dat mijn pakket is verstuurd naar Amerika

Smile
. Ik had gevraagd hoe het met mijn pakket stond en nog geen uur later kreeg ik het berichtje:

Goed nieuws!

Graag willen we je laten weten dat je aanmeldingspakket voor het High School USA programma vandaag is verstuurd naar de organisatie in Amerika. Weer een stapje dichterbij!

De volgende blog zal zijn als ik mijn gastgezin heb en helemaal geaccepteerd ben

Liefs,

Jennifer

p.s. Je mag je natuurlijk altijd inschrijven om een mailtje te krijgen, bij een nieuw verhaal

Wink

The world is a book and those who do not travel read only one page

Reacties

Reacties

kunivanruler@msn.com

Geweldig goed nieuws

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active