Jennifer in the USA

GASTGEZIN!!!!!

Halloo allemaal!

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een blog heb geschreven. (dit gaat nog wat worden als ik in Amerika ben

Undecided
) Maarjaa, het is niet anders hahaha.

Het zal de meeste mensen niet ontgaan zijn, want ik heb een GASTGEZIN!!! Hoe ik dat allemaal te weten kwam ga ik nu vertellen.

Bij mij is het een beetje op een andere manier gegaan dan normaal gesproken. Ik wist namelijk al voordat ik geaccepteerd werd dat ik een gastgezin had, we moesten alleen nog allebei door de "keuring". Toch was het denk ik nog net zo spannend als bij de andere mensen, want ik kwam ook gewoon op de site. Op 26 maart werd er in onze Amerika groepsapp geschreven: "Er is weer iemand van de site af", "ohh volgensmij is het Jennifer" Ik ben snel gaan kijken en jahoor ik stond er niet meer op! Dit kon 2 dingen betekenen. 1. Het gastgezin was geaccepteerd en alles wat rond of 2. een ander gastgezin had mij uitgekozen. Ik hoopte natuurlijk op het eerste. Dus vol verwachting vrijdags gewacht op een telefoontje. Tegen alle leraren gezegt dat ik gebeld kon worden en dat ik dan echt moest opnemen ivm met Amerika. Natuurlijk vonden ze dat prima. En rond 1 uur kwam het verlossende telefoontje, ik was geplaatst bij mijn gastgezin!!!Nu vragen jullie je natuurlijk af waar ik kom, nou dat zal ik wel even vertellen ;p

Ik kom in een gezin met Vader (gene), Moeder (Victoria), Dochter (jaden, 11 jaar) en Zoon (JT, 14 jaar) en 2 honden, ik kom in het plaatsje Carlsbad in Californië. Vanaf het huis heb je een super mooi uitzicht op de zee, want het huis ligt op een heuvel/berg. Ook hebben ze een zwembad in de tuin!! Het gezin houd net als ik heel erg veel van camperen :) Mijn school is ook echt super dichtbij als je op de fiets zou gaan zou het maar 20 minuutjes fietsen zijn, hahaha. De school waar ik op kom is San Marcos High School en die school is zooooo groooott. Daar ga ik vast en zeker nog wel een keertje verdwalen ahahahah.http://www.smusd.org/smhs

Waarschijnlijk zal ik 19 Augustus vertrekken en Nederland achter me laten. Eerst ga ik nog 3 daagjes gezellig naar NYC. En dan begint het grote avontuur. Maarrr.... Eerst nog slagen.

Liefs,

Jennifer

p.s. Je mag je natuurlijk altijd inschrijven om een mailtje te krijgen, bij een nieuw verhaal

Wink

The world is a book and those who do not travel read only one pag

Reacties

Reacties

Lotte

Aaahh super leuk!! ???

Lotte

Hoo die vraagtekens waren hartjes haha

Floor

Waaaahhh!!! Samen naar NYC!

Kuni van Ruler

Het klinkt als een geweldige familie en een super plek
Je geniet er vast en zeker !!!

Zonan

Hey Jennifer,

Super leuk dat jij al een gastgezin hebt!
Ik ga ook aankomend schooljaar een High School jaar in Amerika doen. :)

Ik heb nu nog geen gastgezin, maar dat komt nog wel :)


Met vriendelijke groeten,


Zonan

Jennifer

Hallo Zonan,

Lijkt het je leuk om ook in onze groepsapp te komen. Er zitten er echt al veel in, je maakt allemaal hetzelfde mee dat is dus wel leuk om met elkaar te delen. laat het maar weten.

Groetjes, Jennifer

Zonan

Hey Jennifer,

Leuk dat jullie een groepsapp hebben!
Het lijkt me zeker leuk als ik erbij zou mogen.
Hoe zou ik mijn nummer doorsturen?

Groeten, Zonan

jennifer

Heb je facebook of insta? Mij kun je vinden onder jennifersuttner dan stuur je je nummer maar ;)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active